آژانس دیجیتال مارکتینگ سایبریشو
آژانس دیجیتال مارکتینگ سایبریشو

۵ نکته مهم در طراحی سایت دکوراسیون

نکات طراحی و ساخت سایت دکوراسیون
دسته بندی: مقالات طراحی سایت
تاریخ نوشته: ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
نویسنده: مدیر سایت
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
بازدید : 378
دیدگاه: 0

 خیلی از افرادی که در حوزه دکوراسیون فعالیت دارند نمی‌دانند که چطور باید یک سایت دکوراسیون خوب طراحی کنند؛ بنابراین در دام اشتباهات رایج در طراحی سایت می‌افتند و خودشان باعث شکست خودشان می‌شوند. یعنی در واقع با طراحی سایت دکوراسیون ضعیف، گل به خودی می‌زنند!

در این مطلب سعی کرده ایم نکات مهم ای که در سایت های طراحی دکوراسیون، باعث جذب مخاطب بیشتر و زیبایی بیشتر سایت میشوند رو بررسی کنیم.

۵ تکنیک و نکته طراحی سایت دکوراسیون که بیشتر افراد نمی‌دانند!

نکات طراحی سایت دکوراسیون

نکته جالب اینجاست که با بررسی هایی که انجام داده ایم، متوجه شدیم بیشتر وب سایت های فعال در حوزه دکوراسیون داخلی هیچ کدام یک از موارد زیر را رعایت نکرده اند؛ یعنی شما با دانستن این ۵ تکنیک می‌توانید، از بیشتر رقبای خود جلو تر باشید.

1. نقطه تمایز تان را پررنگ کنید

اگر می‌خواهید سایت شما موفق شود، باید به طور واضح مشخص کنید که “نقطه تمایز شما از رقبایتان چیست؟” این روزها سایت‌های دکوراسیون، بسیار زیاد است؛ پس چه چیزی باعث می‌شود که خواننده سایت شما به رقبایتان ترجیح بدهد؟ 

اگر خواننده در نگاه اول بتواند نقطه تمایز شما را نسبت به بقیه ببیند، مطمئن باشید که به سراغ رقبایتان نمی‌رود؛ بنابراین سایت شما باید طوری طراحی شود که خواننده در نگاه اول نقطه قوت شما را نسبت به بقیه رقبا متوجه شود.

وقتی یک نفر سایت دکوراسیون شما را برای اولین‌بار باز می‌کند، باید فورا متوجه شود که:

  • شما دقیقاً چه خدماتی ارائه می‌دهید؟
  • شخصیت برند شما چطور است؟ (مثلاً آیا می‌خواهید هویتی جدی و رسمی از برندتان به مخاطب نشان دهید یا شخصیتی دوستانه و صمیمی؟)

 و از همه مهمتر نمونه کارهای شما شامل چه سبک هایی هستند 

2. کمیت را به کیفیت ترجیح ندهید!

کیفیت همیشه از کمیت بهتر است؛ بعضی از طراحان دکوراسیون یک‌عالمه عکس از پروژه‌هایشان در سایت آپلود می‌کنند. به نظر شما این کار درست است؟ شاید این افراد فکر می‌کنند که باید خواننده را در دریای نمونه کارهایشان غرق کنند تا متوجه شود که آن‌ها چقدر حرفه‌ای هستند؟

 اما به‌عنوان یک دوست از شما می‌خواهیم که چنین اشتباهی مرتکب نشوید. باور کنید اگر تعداد عکس‌هایتان خیلی زیاد باشد، خواننده فقط سردرد می‌گیرد؛ بنابراین بهتر است که کیفیت را به کمیت ترجیح بدهید؛ فقط عکس‌هایی را آپلود کنید که بسیار حرفه‌ای هستند. 

نکته مهم در طراحی سایت دکوراسیون داخلی این است که ظاهر حرفه ای سایت، نمایانگر عملکرد حرفه ای شما در کارتان است.

3. به فکر سئو سایت دکوراسیون تان باشید

صدها یا شاید هزاران سایت دکوراسیون در اینترنت وجود دارند. چرا گوگل باید بین این‌همه گزینه، سایت شما را انتخاب کند؟ چرا باید سایت شما را در لیست صفحه اول جستجو نشان بدهد؟ 

می‌‌دانید که کمتر کسی به سراغ صفحه‌های دوم و سوم جستجوی گوگل می‌‌رود؛ پس بهتر است که سایتتان را در صفحه اول جستجو جای بدهید! چطور؟ کافی است سئوی سایتتون را قوی کنید. سئو همان چیزی است که باعث می‌‌شود کاربران، سایت شما راحت و سریع پیدا کنند.

اشتباهات رایج در سایت دکوراسیون چیست؟ 

با نگاهی کلی به وب سایت های حوزه طراحی دکوراسیون، متوجه اشتباهات فراوان آن ها شدیم. که در اینجا به بعضی از آنها اشاره میکنم: 

  • هیچ‌وقت از تبلیغات پاپ‌آپ که بخش زیادی از صفحه را می‌‌پوشانند استفاده نکنید.
  • فراموش نکنید که نام شهری که در آن خدماتتان را ارائه می‌‌دهید را ذکر کنید.
  • سایتتان را فقط برای دسکتاپ طراحی نکنید؛ سایت شما باید با موبایل هم سازگار باشد.
  •  نباید مخاطب را مجبور کنید کل سایت را بگردد تا بتواند شماره تماس شما را پیدا کند؛ اطلاعاتی که مخاطب می‌خواهد را در معرض دید او قرار دهید.
  • اگر سرعت لود شدن سایتتان از ۴-۵ ثانیه بیشتر است، بسیاری از بازدید کنندگانتان را از دست خواهید داد؛ یادتان باشد که خواننده به سراغ سایتی می‌‌رود که سریع‌تر باز شود. می‌‌خواهید سایتی طراحی کنید که در یک‌چشم به‌هم‌زدن لود شود؟ سایبری شو این کار را برای شما انجام می‌‌دهد.

لازم بذکر است که برای جلوگیری از اشتباهات بالاو توصیه میکنیم حتما از یک طراح سایت حرفه ای کمک بگیرید.

هزینه طراحی سایت دکوراسیون چقدر است؟

تعرفه طراحی سایت دکوراسیون

هزینه طراحی سایت دکوراسیون برای هر وب سایتی متفاوت است. مثلاً هرچه زبانی که برای برنامه‌نویسی سایت شما استفاده می‌‌شود پیچیده‌تر باشد، هزینه آن بالاتر خواهد بود. هر چه امنیت سایتتان بالاتر باشد، هزینه بیشتر خواهد بود. علاوه بر این موارد، برای این که بتوانیم نرخ مشخصی را به شما بگوییم باید بدانیم که:

  • آیا می‌‌خواهید سئوی سایتتون را هم تقویت کنید یا نه؟
  • آیا می‌‌خواهید قالبی مخصوص و منحصربه‌فرد برای شما طراحی شود یا نه؟
  • حجم مطالب سایت شما چقدر است؟
  • مایل هستید سایتتان استاتیک باشد یا داینامیک؟ سایت داینامیک سایتی است که در آن خودتان می‌توانید بدون نیاز به طراح سایت مطالب را منتشر کنید. اما در سایت‌های همیشه به کمک طراح سایت نیاز خواهید داشت.”
  • مایل هستید امنیت سایتتان چقدر بالا باشد؟

اگر می‌خواهید دقیقاً بدانید که هزینه طراحی سایت دکوراسیون داخلی برای شما چقدر خواهد شد، با شماره ۲۲۱ ۶۸ ۸۸۰ ۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان سایبری شو باتوجه‌به پاسخ این سوالات مقرون‌به‌صرفه‌ترین هزینه را به شما عزیزان اعلام می‌‌کنند. خیالتان از بابت هزینه راحت باشد! نقطه تمایز مجموعه سایری شو در این است که نسبت به رقبا قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر و کیفیت بهتری ارائه می‌‌دهد.

چطور با کمترین هزینه طراحی سایت دکوراسیون را انجام دهید؟

خب باید بگوییم که ارزان‌ترین گزینه این است که خودتان دست‌به‌کار شوید و سایتتان را طراحی کنید. اما هر چیزی که ارزان باشد، لزوماًبه‌صرفه نیست، چرا؟ چون طراحی سایت یک تخصص است. 

شاید هر کسی بتواند با استفاده از تکنولوژی‌های موجود خودش یک سایت طراحی کند. اما هر کسی نمی‌‌تواند یک سایت موفق طراحی کند؛ اگر می‌خواهید سایتتان در بین رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد، بهتر است آن را به یک تیم متخصص بسپارید.

سخن آخر 

همانطور که دیدید؛ طراحی سایت دکوراسیون، نیازمند دقت و زیبایی بیشتری نسبت به سایر نوع از وب سایت ها است. و با داشتن یک سایت در حوزه دکوراسیون، که زیبایی و نکات لازم در آن اجرا نشده است، نباید انتظار داشته باشید کاربر، بعد از دیدین سایت شما، به شما در طراحی دکوراسیون خانه اش اعتماد کند.

منابع:

کپی لینک
مفید بود؟

مقالات مرتبط

بهترین نرم افزار طراحی رابط کاربری (UI)
ساخت و طراحی رابط کاربری یک فرآیند پیچیده است که بر تجربه بصری یک محصول دیجیتال نظیر وب‌سایت و اپلیکیشن تمرکز دارد. انواع نرم افزار طراحی را…
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
271 مشاهده
تئوری رنگ ها چیست؟
رنگ یکی از هفت عنصر اصلی هنر و جزو اولین مهارت‌هایی است که در مدرسه یاد می‌گیریم. در تئوری رنگ ها به تمام مواردی پرداخته می‌شود که یک هنرمند …
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
293 مشاهده
طراح UI UX چه کسی است؟
هدف اصلی طراحی UI UX ایجاد یک تجربه کاربری مثبت است که مشتریان را تشویق می‌کند به یک محصول یا برند پایبند و متعهد باشند.‌ مسئولیت رضایت کلی کار…
۱۴۰۲/۰۲/۲۶
535 مشاهده
بهترین نرم افزار طراحی تجربه کاربری (UX)
تعداد زیادی نرم افزار طراحی تجربه کاربری در بازار وجود دارند. این موضوع تصمیم‌گیری در مورد بهترین و مفیدترین …
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
535 مشاهده
آشنایی با ۱۵ تا از مهمترین اصول طراحی سایت
طراحی وب‌سایت یک فرآیند کاملاً انحصاری است که باید بیانگر ماهیت و شخصیت برند شما باشد. برای دستیابی به یک طراحی ایده‌آل، …
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
488 مشاهده
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.
دیدگاه خود را بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.