آژانس دیجیتال مارکتینگ سایبریشو
آژانس دیجیتال مارکتینگ سایبریشو

طراحی سایت ورزشی

تمام سازمان‌ها و تیم‌های ورزشی می‌توانند از طراحی وب سایت ورزشی در راستای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند. اطلاع‌رسانی در مورد رویدادهای پیش رو، نتایج مسابقات مختلف، قوانین جدید، اطلاعیه جذب بازیکن و ایجاد روابطی مستحکم‌تر با هواداران ازجمله مزایای ساخت سایت ورزشی و حضور در فضای آنلاین هستند. نباید این مورد را از قلم بیندازیم که یک پلتفرم ورزشی می‌تواند با ارائه خدمات و کالاهای گوناگون، درآمدزایی قابل‌توجهی داشته باشد.

 

ساخت وب سایت های ورزشی

مهم نیست در کدام رشته یا سازمان ورزشی فعالیت دارید؛ درهرصورت این انتظار وجود دارد تا در فضای آنلاین حضور داشته باشید و از این طریق با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. با توجه به حجم بالای استفاده از اینترنت برای پیگیری اخبار، رویدادها و مسابقات ورزشی، طراحی وب سایت ورزشی اهمیت انکارناپذیری برای جذب مخاطبان بیشتر دارد. علاقه فراوان به رویدادهای ورزشی در سراسر جهان، پتانسیل درآمدزایی قابل‌توجهی را برای پلتفرم‌های ورزشی اینترنتی ایجاد کرده است.

طراحی وب سایت ورزشی می‌تواند برای یک سازمان یا تیم ورزشی بخصوص، یا در قالب مجموعه‌ای برای پوشش تمام اخبار ورزشی در سراسر جهان باشد. امروزه وب‌سایت‌های بسیاری در این حوزه فعالیت دارند. البته اگر قرار است وب‌سایت ورزشی شما در فضای وب دیده شود، به بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ساخت سایت ورزشی نیاز دارید. هزینه طراحی سایت ورزشی شما به عوامل گوناگونی نظیر امکانات، ویژگی‌ها و شیوه ساخت آن بستگی دارد.

ویژگی های طراحی وب سایت ورزشی

تنها داشتن یک دامنه (Domain) در اینترنت و آماده‌سازی سایت، به دیده شدن شما توسط مخاطبان آنلاین ورزش کمک نمی‌کند. اگر به وب‌سایت‌های معتبر ورزشی در جهان نگاه کنید، همه آن‌ها ویژگی‌های مشخصی دارند که برای موفقیت در این حوزه ضروری هستند. درصورتی‌که قصد دارید با بهترین وب‌سایت‌های ورزشی در حوزه خود رقابت کنید، پیاده‌سازی این ویژگی‌ها در زمان ساخت سایت ورزشی را جدی بگیرید. در ادامه با تعدادی از این ویژگی‌ها آشنا شوید.

 

طراحی واکنش ‌گرا:  بیشتر از 60% ترافیک اینترنت به گوشی‌های موبایل هوشمند اختصاص دارد. درواقع اگر وب‌سایت ورزشی شما عملکرد و ظاهر مناسبی بر روی تلفن همراه نداشته باشد، عملاً حجم چشم‌گیری از کاربران احتمالی خود را از دست می‌دهید. طراحی واکنش‌گرا (Responsive) تضمین می‌کند که کاربران بتوانند با استفاده از گوشی‌های موبایل خود به سایت شما دسترسی داشته باشند.
عملکرد سریع:  در سال 2023 هستیم و سرعت یکی از خواسته‌های اولیه کاربران وب‌سایت‌های ورزشی است. طراحی و توسعه اصولی از مهم‌ترین عناصری هستند که بر روی سرعت سایت شما تأثیر دارند. در طراحی وب سایت ورزشی به این موارد اهمیت دهید تا کاربران بارها و بارها از وب‌سایت شما دیدن کنند.
دسته بندی اصولی:  با توجه به رویکردی که وب‌سایت ورزشی شما در پیش‌گرفته، دسته‌بندی‌های گوناگونی برای آن وجود دارند. رشته‌های ورزشی، مسابقات، لیگ‌ها، اخبار، آموزش‌ها و کلی دسته‌بندی دیگر را می‌توان در این حوزه نام برد. برای دسترسی آسان کاربران به محتوایی که دنبال آن هستند، دسته‌بندی اصولی و یکپارچه‌ای را در ساخت سایت ورزشی پیاده‌سازی کنید.
نتایج زنده: تفاوتی ندارد که وب‌سایت شما به یک باشگاه ورزشی بخصوص اختصاص دارد یا با هدف پرداختن به تیم‌ها و رشته‌های ورزشی گوناگونی ایجاد شده است؛ در هر دو حالت بهتر است بخش نتایج زنده مسابقات در وب‌سایت شما وجود داشته باشد. بسیاری از کاربران علاقه دارند که به‌طور لحظه‌ای از شرایط تیم یا ورزشکار محبوب خود در مسابقات باخبر شوند. این ویژگی می‌تواند ترافیک زیادی را روانه سایت شما کند.
گالری عکس و ویدیو: زمانی که دوستداران ورزش نمی‌توانند مسابقات و رویدادهای موردعلاقه خود را در زمان اصلی آن مشاهده کنند، در اینترنت به دنبال تصاویر و ویدیوهای آن می‌گردند. در زمان طراحی وب سایت ورزشی، این بخش را پیاده‌سازی کنید تا در جذب مخاطب نسبت به سایر پلتفرم‌ها، موفق‌تر ظاهر شوید.
فروشگاه محصولات:  لازم نیست حتماً یک فروشگاه ورزشی باشید تا بتوانید محصولات ورزشی مختلف را عرضه کنید. شما می‌توانید تنها بخشی از وب‌سایت خود را به فروش محصولات مرتبط اختصاص دهید. برای مثال یک باشگاه فوتبال می‌تواند لباس بازیکنان تیم را در سایت خود به فروش برساند.
استانداردها و ویژگی های سایت ورزشی

خدمات ساخت سایت ورزشی در سایبری شو

پلتفرم‌های ورزشی تنوع بسیار زیادی دارند و می‌توانند با رویکردها و اهداف گوناگونی ایجاد شوند. وظیفه مجموعه سایبری شو، درک عمیق اهداف شما و ساخت وب‌سایتی برای ارائه محتوای مرتبط با آن است. سابقه طولانی توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان سایبری شو در این حوزه، مهر تأییدی بر کیفیت خدمات ما هستند. برای آشنایی با کیفیت خدمات ما درزمینهٔ وب‌سایت‌های ورزشی، به بخش نمونه‌های کاری سر بزنید و موارد متعددی از طراحی و توسعه انواع پلتفرم‌های ورزشی را مشاهده کنید.

ساخت سایت ورزشی در سایبری شو به دو شیوه انجام می‌شود: قالب آماده وردپرسی و طراحی و توسعه اختصاصی. هر دو شیوه برای طراحی وب سایت ورزشی مناسب هستند. وب‌سایت وردپرسی موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه طراحی سایت ورزشی می‌شود و همچنین دارای یک سیستم مدیریت محتوای کارآمد است. اگر حوزه شما قابلیت توسعه چندانی در آینده ندارد، پیشنهاد می‌کنیم به‌طورجدی به ایجاد وب‌سایت وردپرسی فکر کنید.

هزینه طراحی سایت ورزشی چقدر است؟

پس از آشنایی با برخی ویژگی‌ها و امکانات وب‌سایت‌های ورزشی، حتماً در مورد قیمت ساخت این پلتفرم‌ها نیز کنجکاو هستید. به دلیل وجود شیوه‌های گوناگون طراحی وب سایت ورزشی، امکانات مختلف و وجود بسیاری از متغیرها، نمی‌توان قیمت طراحی سایت ورزشی را به‌طور دقیق و مشخص اعلام کرد. به‌منظور آشنایی شما با مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر هزینه ساخت وب سایت ورزشی، تعدادی از آن‌ها را در ادامه بررسی می‌کنیم.

کمپانی طراحی سایت: برای اینکه تمام اهداف شما از طراحی سایت به‌خوبی پیاده‌سازی شوند، انتخاب تیم توسعه‌دهنده بسیار مهم است. مطمئن شوید که کمپانی سازنده سایت ورزشی از نیروهای انسانی متخصص و باتجربه برای پروژه شما استفاده خواهد کرد. بااین‌حال مجموعه‌هایی با این سطح از کیفیت که نمونه‌های کاری موفق فراوانی دارند، هزینه بیشتری برای طراحی وب سایت ورزشی دریافت می‌کنند.
طراحی قالب اختصاصی: جذب ترافیک هدف همه وب‌سایت‌های ورزشی است. بنابراین بسیار مهم است که در زمان ساخت یک وب‌سایت، اهمیت طراحی قالب اختصاصی با استفاده از UI/UX را در نظر بگیرید. این شیوه طراحی به ایجاد یک تجربه کاربری دل‌نشین و خاطره‌انگیز کمک می‌کند و حجم ترافیک سایت را بالا می‌برد؛ بااین‌حال موجب افزایش هزینه طراحی سایت ورزشی خواهد شد.
فناوری ساخت وب سایت ورزشی: مورد بعدی که نقش بسزایی در قیمت ایجاد یک وب‌سایت ورزشی دارد، فناوری‌های مورداستفاده در توسعه آن هستند. فناوری‌های موجود در ایجاد یک سایت به سه دسته فرانت‌اند (Frontend)، بک‌اند (Backend) و بانک اطلاعاتی (Database) تقسیم می‌شوند. هریک از این موارد به‌طور مجزا بر هزینه طراحی سایت ورزشی تأثیر می‌گذارد.
عنصر زمان: زمان طراحی وب سایت ورزشی بر اساس ویژگی‌ها و پیچیدگی‌های موجود در پروژه تعیین می‌شود. هرچه این ویژگی‌ها و پیچیدگی‌ها بیشتر باشند، زمان تکمیل پروژه و به دنبال آن هزینه طراحی سایت افزایش پیدا می‌کند.

هزینه طراحی سایت ورزشی در سایبری شو

سایبری شو مجموعه‌ای متشکل از ده‌ها طراح و توسعه‌دهنده حرفه‌ای سایت است که قادر به ساخت وب‌سایت بر اساس فناوری‌های متفاوت برنامه‌نویسی هستند. برای استعلام قیمت طراحی سایت ورزشی، ابتدا لازم است تا شیوه طراحی سایت را مشخص کنید. قالب‌های آماده و وب‌سایت‌های وردپرسی اغلب به‌عنوان گزینه مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شوند و همچنین زمان آماده‌سازی آن‌ها بسیار کوتاه است. البته در مواردی که نیاز به امکانات و عملکردهای اختصاصی فراوانی دارید، بهتر است از طراحی وب سایت ورزشی به‌صورت سفارشی بهره ببرید.

 

تعرفه های طراحی سایت ورزشی
کارشناسان ما پس از مشخص شدن شیوه طراحی و امکانات موردنظر شما، هزینه طراحی سایت ورزشی را تعیین می‌کنند. زمان را از دست ندهید و با شک و تردید تصمیم‌گیری نکنید! همین حالا می‌توانید از طریق مرکز تماس تلفنی 24 ساعته سایبری شو، با کارشناسان ما تماس بگیرید و تمام سؤالات و ابهامات خود را مطرح کنید. کارشناسان ما در تمام ایام هفته آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.

سوالات متداول

برای توسعه کار شما چه راهکاری داریم؟

تنظیم یک جلســـــه ملاقات حضـــــوری کاملاً رایگان، در محل‌کار شما یا در دفتر‌ما [ شما انتخاب می‌کنید ]
دفتر ما : تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بن بست قبادیان شرقی
تلفن : 02188068221
ملاقات در دفتر ما

مقالات مرتبط

بهترین نرم افزار طراحی رابط کاربری (UI)
ساخت و طراحی رابط کاربری یک فرآیند پیچیده است که بر تجربه بصری یک محصول دیجیتال نظیر وب‌سایت و اپلیکیشن تمرکز دارد. انواع نرم افزار طراحی را…
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
261 مشاهده
تئوری رنگ ها چیست؟
رنگ یکی از هفت عنصر اصلی هنر و جزو اولین مهارت‌هایی است که در مدرسه یاد می‌گیریم. در تئوری رنگ ها به تمام مواردی پرداخته می‌شود که یک هنرمند …
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
283 مشاهده
طراح UI UX چه کسی است؟
هدف اصلی طراحی UI UX ایجاد یک تجربه کاربری مثبت است که مشتریان را تشویق می‌کند به یک محصول یا برند پایبند و متعهد باشند.‌ مسئولیت رضایت کلی کار…
۱۴۰۲/۰۲/۲۶
524 مشاهده
بهترین نرم افزار طراحی تجربه کاربری (UX)
تعداد زیادی نرم افزار طراحی تجربه کاربری در بازار وجود دارند. این موضوع تصمیم‌گیری در مورد بهترین و مفیدترین …
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
525 مشاهده
آشنایی با ۱۵ تا از مهمترین اصول طراحی سایت
طراحی وب‌سایت یک فرآیند کاملاً انحصاری است که باید بیانگر ماهیت و شخصیت برند شما باشد. برای دستیابی به یک طراحی ایده‌آل، …
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
479 مشاهده
طراحی تجربه کاربری چیست؟
در دنیای طراحی محصولات دیجیتال و ساخت پروژه‌های آنلاین، طراحی تجربه کاربری (User Experience Design) یکی از اصطلاحات مهم و کارب…
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
1156 مشاهده
طراحی رابط کاربری چیست؟
طراحی رابط کاربری (UI) فرآیند طراحی ظاهر، احساس و تعامل یک محصول دیجیتال است. هر نوع محصول و پروژه انسان‌محور که در بستر آنلاین …
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
845 مشاهده
طراح سایت کیست؟
با استفاده از کدهای HTML برای برنامه‌نویسی و کدهای CSS برای استاندارد کردن زبان بصری وب‌سایت‌ها، متخصصان طراح سایت (Web Designer)…
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
830 مشاهده
10 نکته که باید درباره طراحی سایت بدانید
آیا به دنبال راهی برای بهبود سایت طراحی شده خود می‌گردید؟ یا در حال طراحی سایت هستید و نمی‌دان…
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
507 مشاهده
آشنایی با مهم ترین نکات طراحی سایت داروخانه
این روزها هر داروخانه‌ای به یک وبسایت نیاز دارد. اما برای موفق شدن، وبسایت شما باید علاوه بر داشتن ویژگی‌ها و امکانات خاص، نک…
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
564 مشاهده
مشاهده همه