آژانس دیجیتال مارکتینگ سایبریشو
آژانس دیجیتال مارکتینگ سایبریشو

طراحی سایت خبری

چند سالی است که روزنامه‌ها دیجیتالی شده‌اند و رسانه‌های دیجیتالی نیز به بخشی ضروری از جامعه مدرن تبدیل‌شده‌اند. درخواست برای طراحی سایت خبری در حال افزایش است و بسیاری از روزنامه‌های سنتی نیز بخش اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده‌اند. روزبه‌روز افراد بیشتری به مطالعه اخبار و رویدادهای مهم در فضای اینترنت روی می‌آورند. در عصر انقلاب اخبار دیجیتال، تنها با ساخت سایت خبری حرفه‌ای می‌توانید در این حوزه پیشرو باشید.

 

پیاده سازی و ساخت سایت خبری

اگر قصد دارید یک وب‌سایت خبری دیجیتال برای خودتان راه‌اندازی کنید، شیوه‌های گوناگونی برای طراحی آن در اختیار شما قرار دارد. هم می‌توانید از وب‌سایت‌های قالب آماده نظیر وردپرس استفاده کنید که هزینه طراحی سایت خبری را کاهش می‌دهند؛ و هم می‌توانید از قالب و کد نویسی اختصاصی بهره ببرید که امکان توسعه و اضافه کردن امکانات و ویژگی‌های مختلف به آن، بسیار آسان است.

طراحی سایت خبری حرفه ای، اولین قدم در راستای ورود به دنیای اخبار دیجیتال است. هرچه این سایت از استانداردهای فنی بالاتری برخوردار باشد، سئو کردن آن آسان‌تر می‌شود و ترافیک بیشتری به سمت سایت شما سرازیر خواهد شد. هزینه طراحی سایت خبری به امکانات مدنظر شما و شیوه طراحی سایت بستگی دارد. برای کسب بهترین نتیجه و جذب مخاطب، ساخت سایت خبری را به افراد و شرکت‌های باتجربه واگذار کنید.

ویژگی های طراحی سایت خبری حرفه ای

در انقلاب خبری عصر دیجیتال، طراحی و توسعه سایت‌های خبری باید به‌دقت برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی شود. بدون وجود عناصر ضروری و مهمی نظیر ظاهر زیبا و جذاب، دسته‌بندی اصولی، سرعت بالا و کاربری آسان، جایگاهی در آینده اخبار اینترنتی و دیجیتال نخواهید داشت. بهترین طراحی سایت خبری آنلاین دارای ویژگی‌هایی متمایز است که خوانندگان بیشتری را جذب، و به مخاطبان هدف بیشتری دسترسی پیدا می‌کند. با تعدادی از این ویژگی‌ها آشنا شوید.

طراحی ظاهری شبکه ای: وقتی صحبت از طراحی و ساخت یک وب‌سایت خبری در میان باشد، چیدمان و ساختار کلی محتوا حرف اول را می‌زند. وب‌سایت‌های خبری غنی از محتوا هستند و باید به‌گونه‌ای سازمان‌یافته مرتب شوند. طراحی قالب مبتنی بر شبکه یا ستون، بهترین و مؤثرترین شیوه چیدمان برای مدیریت محتوا و دستیابی به ظاهری زیبا و کاربردی است.
بخش اخبار فوری:  اخبار فوری (Breaking News) یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت خبری است. باید بخشی برای این اخبار مهم و لحظه‌ای در وب‌سایت شما وجود داشته باشد تا خوانندگان را از مهم‌ترین اتفاقات روز مطلع کند. با پوشش اخبار فوری می‌توانید خوانندگان و مخاطبان جدید را به سایت خود جذب کنید تا تعدادی از آن‌ها به خوانندگان دائمی شما تبدیل شوند.
پیمایش آسان در سایت: وب‌سایت‌های خبری که پیمایش در آن‌ها ساده باشد، بیشتر مورد توجه و بازدید کاربران قرار می‌گیرند. منوی سایت شما باید ساده باشد و در قسمت مناسبی قرار داده شود. بسیاری از سایت‌های خبری، منو را زیر عنوان اصلی سایت و در بالای محتوا قرار می‌دهند. بعضی دیگر نیز از نوار کناری سمت چپ یا راست برای این منظور استفاده می‌کنند. هردوی این موقعیت‌ها به‌سادگی توسط کاربر قابل‌مشاهده هستند.
بخش نظرات: یکی از ویژگی‌های مهم طراحی سایت خبری، پیاده‌سازی بخش نظرات و تعاملات خوانندگان روزنامه است. بسیاری از خوانندگان علاقه دارند تا نظر خود را بیان کنند؛ یا با برخی نظرها موافق و با برخی دیگر مخالف باشند. بخش نظرات در ساخت سایت خبری کاملاً حیاتی است و نبود آن موجب از دست دادن رنج وسیعی از مخاطبان خواهد شد.
طراحی واکنش گرا:  کاربران اینترنت از دستگاه‌های گوناگونی نظیر گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ برای خواندن اخبار استفاده می‌کنند. به همین دلیل، وب‌سایت شما باید واکنش گرا (Responsive) باشد و بر روی تمام دستگاه‌ها زیبا به نظر برسد. این موضوع همچنین توسط الگوریتم موتورهای جست‌وجو بررسی می‌شود و اهمیت فراوانی در حوزه بهینه سازی سایت دارد.
سرعت بالا: هیچ کاربری حوصله استفاده از وب‌سایتی را ندارد که صفحات آن به‌آرامی باز می‌شوند یا فیلم‌های آن با سرعت پایینی به نمایش درمی‌آیند. کد نویسی اصولی، استفاده از فریم‌ورک‌های به‌روز برنامه‌نویسی، طراحی پویا و بهره‌مندی از سرورهای قدرتمند موجب افزایش سرعت وب‌سایت خبری شما می‌شوند.
استانداردهای طراحی و ساخت سایت خبری

استاندارد های ساخت سایت خبری در سایبری شو

زمانی که فرآیند طراحی سایت خبری خود را به سایبری شو واگذار کردید، لازم نیست نگران نتیجه آن باشید! مجموعه سایبری شو بیش از یک دهه است که در حوزه طراحی وب‌سایت فعالیت دارد و برنامه‌نویسان این مجموعه به تمام اصول حیاتی طراحی سایت های خبری واقف هستند. تاکنون نمونه‌های فراوانی از پلتفرم‌های خبری آنلاین توسط توسعه‌دهندگان سایبری شو طراحی‌شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را در قسمت نمونه‌های کاری مشاهده کنید.

همچنین اگر صاحب یک وب‌سایت خبری هستید و قصد توسعه آن را دارید، برنامه‌نویسان ما آماده ارتقا سایت شما با هر فناوری یا فریم‌ورک برنامه‌نویسی هستند. توسعه و طراحی سایت خبری در سایبری شو با استفاده از وردپرس و فریم‌ورک‌های برتر زبان‌های برنامه‌نویسی پایتون (Python)، پی اچ پی (PHP)، جاوا اسکریپت (Javascript) و سی شارپ (C#) امکان‌پذیر است.

هزینه طراحی سایت خبری چقدر است؟

ارزیابی هزینه دقیق راه‌اندازی یک وب‌سایت خبری کمی مشکل است؛ زیرا قیمت طراحی وب سایت خبری به عوامل متعددی بستگی دارد. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که بسته به ویژگی‌ها، امکانات و شیوه طراحی وب‌سایت، هزینه ساخت آن می‌تواند بسیار متفاوت باشد. برخی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در تعیین هزینه طراحی وب سایت خبری اثرگذار هستند را در ادامه بررسی کرده‌ایم.

طراحی UI/UX: طراحی UI/UX یکی از مهم‌ترین جنبه‌های توسعه و ساخت سایت خبری است که نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت شما دارد. با توجه به نیازهای پروژه شما و زمانی که در اختیار تیم برنامه‌نویسی قرار می‌دهید، این شیوه طراحی شامل هزینه قابل‌توجهی خواهد بود. بااین‌حال صرف هزینه در این بخش، باعث جذب مخاطبان بیشتر خواهد شد.
توسعه فرانت اند:  فرانت‌اند (Frontend) شامل تمام المان‌هایی است که مخاطب شما در وب‌سایت مشاهده می‌کند و با آن‌ها تعامل دارد. توسعه این بخش بر اساس طراحی UI/UX انجام می‌شود و هزینه آن بسته به مهارت افراد، می‌تواند مبلغ قابل‌توجهی باشد. HTML، CSS، Angular، React و Javascript بعضی از زبان‌های برنامه‌نویسی رایج در این حوزه هستند.
توسعه بک اند:  بک‌اند (Backend) مهم‌ترین بخش هزینه طراحی سایت خبری را تشکیل می‌دهد. بک‌اند قلب وب‌سایت شما است که تجزیه‌وتحلیل اطلاعات و عملکرد روان سایت شما در این بخش اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید از فریم‌ورک‌های برنامه‌نویسی گوناگونی نظیر Laravel، Django، js و .NET CORE برای این بخش استفاده کنید.

هزینه طراحی سایت خبری در سایبری شو

برای استعلام قیمت ساخت سایت خبری در سایبری شو، ابتدا لازم است اطلاعات دقیقی از وب‌سایت موردنظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. برای این منظور، شما می‌توانید در تمام روزهای هفته و به‌صورت 24 ساعته با مجموعه سایبری شو تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در اختیار متخصصان ما قرار دهید. پس‌ازاین اقدام، پروسه آماده‌سازی و همچنین هزینه طراحی سایت خبری به شما اطلاع داده خواهند شد.

 

قیمت طراحی سایت خبری
به‌طورکلی اگر قصد کاهش هزینه‌های ساخت وب‌سایت خبری را دارید، وردپرس بهترین انتخاب شما است. از طرفی این نوع وب‌سایت در زمان بسیار کوتاهی آماده تحویل خواهد بود. بااین‌حال اگر تمایل به ساخت سایت خبری اختصاصی دارید که تمام امکانات آن به‌صورت سفارشی طراحی شوند، هزینه ایجاد وب‌سایت افزایش می‌یابد. در عوض این وب‌سایت‌ها عملکرد بهتری دارند و توسعه آن‌ها در آینده بسیار آسان خواهد بود.

سوالات متداول

برای توسعه کار شما چه راهکاری داریم؟

تنظیم یک جلســـــه ملاقات حضـــــوری کاملاً رایگان، در محل‌کار شما یا در دفتر‌ما [ شما انتخاب می‌کنید ]
دفتر ما : تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بن بست قبادیان شرقی
تلفن : 02188068221
ملاقات در دفتر ما

مقالات مرتبط

بهترین نرم افزار طراحی رابط کاربری (UI)
ساخت و طراحی رابط کاربری یک فرآیند پیچیده است که بر تجربه بصری یک محصول دیجیتال نظیر وب‌سایت و اپلیکیشن تمرکز دارد. انواع نرم افزار طراحی را…
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
266 مشاهده
تئوری رنگ ها چیست؟
رنگ یکی از هفت عنصر اصلی هنر و جزو اولین مهارت‌هایی است که در مدرسه یاد می‌گیریم. در تئوری رنگ ها به تمام مواردی پرداخته می‌شود که یک هنرمند …
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
288 مشاهده
طراح UI UX چه کسی است؟
هدف اصلی طراحی UI UX ایجاد یک تجربه کاربری مثبت است که مشتریان را تشویق می‌کند به یک محصول یا برند پایبند و متعهد باشند.‌ مسئولیت رضایت کلی کار…
۱۴۰۲/۰۲/۲۶
530 مشاهده
بهترین نرم افزار طراحی تجربه کاربری (UX)
تعداد زیادی نرم افزار طراحی تجربه کاربری در بازار وجود دارند. این موضوع تصمیم‌گیری در مورد بهترین و مفیدترین …
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
530 مشاهده
آشنایی با ۱۵ تا از مهمترین اصول طراحی سایت
طراحی وب‌سایت یک فرآیند کاملاً انحصاری است که باید بیانگر ماهیت و شخصیت برند شما باشد. برای دستیابی به یک طراحی ایده‌آل، …
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
483 مشاهده
طراحی تجربه کاربری چیست؟
در دنیای طراحی محصولات دیجیتال و ساخت پروژه‌های آنلاین، طراحی تجربه کاربری (User Experience Design) یکی از اصطلاحات مهم و کارب…
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
1161 مشاهده
طراحی رابط کاربری چیست؟
طراحی رابط کاربری (UI) فرآیند طراحی ظاهر، احساس و تعامل یک محصول دیجیتال است. هر نوع محصول و پروژه انسان‌محور که در بستر آنلاین …
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
850 مشاهده
طراح سایت کیست؟
با استفاده از کدهای HTML برای برنامه‌نویسی و کدهای CSS برای استاندارد کردن زبان بصری وب‌سایت‌ها، متخصصان طراح سایت (Web Designer)…
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
835 مشاهده
10 نکته که باید درباره طراحی سایت بدانید
آیا به دنبال راهی برای بهبود سایت طراحی شده خود می‌گردید؟ یا در حال طراحی سایت هستید و نمی‌دان…
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
512 مشاهده
آشنایی با مهم ترین نکات طراحی سایت داروخانه
این روزها هر داروخانه‌ای به یک وبسایت نیاز دارد. اما برای موفق شدن، وبسایت شما باید علاوه بر داشتن ویژگی‌ها و امکانات خاص، نک…
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
570 مشاهده
مشاهده همه