آژانس دیجیتال مارکتینگ سایبریشو
آژانس دیجیتال مارکتینگ سایبریشو

تعرفه‌ سئو

وب‌سایت شما تنها زمانی پتانسیل لازم برای حضور در نتایج موتور جستجو، افزایش ترافیک و کسب درآمد را دارد که بهینه باشد. زمانی که به دنبال هزینه سئو سایت خود هستید، فراموش نکنید که سئو یک سرمایه‌گذاری است. شما با نمایش هرچه بیشتر وب‌سایت خود در گوگل و سایر موتورهای جستجو، کسب‌وکارتان را به سمت‌وسوی موفقیت هدایت می‌کنید. تعرفه بهینه سازی وب سایت در مقایسه با بازگشت سرمایه کلانی که دارد، مبلغ چشم‌گیری به شمار نمی‌آید.
بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتور جستجو یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است که موفقیت مجموعه شما را به همراه دارد. برخلاف بسیاری از شیوه‌های بازاریابی دیجیتال، حتی پس از پایان فرآیند سئو، بازگشت سرمایه آن ادامه دارد.
هزینه سئو سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. بااین‌حال مجموعه سایبری شو به‌منظور تسهیل فرآیند ثبت سفارش سئو، پلن‌های قیمتی گوناگونی را ارائه کرده است. قیمت سئو وب سایت برای هر پلن مشخص‌شده تا شما یکی از آن‌ها را بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنید. گفتنی است که این پلن‌ها با توجه به نیاز شما کارفرمایان محترم طراحی‌شده‌اند؛ همچنین امکان حذف برخی آیتم‌ها یا اضافه کردن آیتم‌های جدید به هر پلن نیز امکان‌پذیر است.

برای توسعه کار شما چه راهکاری داریم؟

تنظیم یک جلســـــه ملاقات حضـــــوری کاملاً رایگان، در محل‌کار شما یا در دفتر‌ما [ شما انتخاب می‌کنید ]
دفتر ما : تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بن بست قبادیان شرقی
تلفن : 02188068221
ملاقات در دفتر ما
هزینه سئو سایت در سایبری شو بر چه اساسی تعیین می شود؟ همان‌طور که از قدیم هم گفته‌اند: «راستِ تلخ بِه از دروغ شیرین». زمانی که برای حضور موفق کسب‌وکار خود در فضای وب آماده می‌شوید، بهتر است با عوامل مهم تأثیرگذار بر تعرفه بهینه سازی وب سایت آشنا باشید. در غیر این صورت ممکن است در بین راه با مشکلاتی نظیر کمبود بودجه مواجه شوید. موارد زیر کلیدی‌ترین عناصر تعیین‌کننده هزینه سئو سایت هستند:
  • تعداد صفحات وب سایت:
    بهینه‌سازی وب‌سایت‌های کوچک نسبتاً آسان است. این سایت‌ها اغلب فاقد پیچیدگی‌های معماری رایج در سایت‌های بزرگ‌تر هستند و تعداد صفحات کمتری برای بهینه‌سازی دارند که به معنای میزان کار کمتر است. بنابراین هرچه تعداد صفحات کمتر و اندازه سایت کوچک‌تر باشد، قیمت سئو وب سایت هم پایین‌تر خواهد بود.
  • شرایط فعلی وب سایت شما:
    هرچه یک وب‌سایت دارای ضعف‌های بیشتری ازلحاظ سئو داخلی، خارجی و تکنیکال باشد، بهینه‌سازی آن مشکل‌تر است. گاهی اوقات انجام سئو غیراصولی، وب‌سایت شما را در شرایط بسیار نامطلوبی قرار می‌دهد که اصلاح آن نیاز به زمان و هزینه بیشتری دارد. در مقابل هرچه شرایط بهینگی مطلوب‌تر باشد، هزینه سئو سایت هم کمتر می‌شود.
  • رقبای شما:
    تعرفه بهینه سازی سایت را نمی‌توان تنها بر اساس آنچه مشخص کرد که شما نیاز دارید. متخصصان سایبری شو باید وضعیت رقبای شما و فعالیت‌هایی که برای بهینه‌سازی سایت خود انجام می‌دهند هم بررسی کنند. هرچه رقبای شما در حوزه دیجیتال مارکتینگ قوی‌تر باشند، هزینه سئو سایت بیشتر می‌شود.
سئو سایت در سایبری شو چه مزایایی دارد؟
  • بهره‌مندی از کارشناسان سئو باتجربه و متخصص که سابقه بهینه‌سازی ده‌ها وب‌سایت از صنایع مختلف را در رزومه خود دارند.
  • امکان استفاده از پلن‌های گوناگونی که خدمات و قیمت سئو وب سایت را با توجه به نیازها و بودجه شما ارائه می‌دهند.
  • امکان بهینه‌سازی وب‌سایت از ابتدا، و همچنین سئو وب‌سایت‌هایی که برای مدتی توسط شرکت یا فرد دیگری به‌طور غیراصولی بهینه‌شده‌اند.
  • انعطاف در پرداخت هزینه سئو سایت که متناسب با شرایط شما باشد.
  • بهره‌مندی از نازل‌ترین تعرفه بهینه سازی وب سایت در بین شرکت‌های فعال در این حوزه
  • سئو انواع وب‌سایت‌ها از فروشگاهی و شرکتی گرفته تا شخصی، آموزشی و گردشگری
  • پشتیبانی توسط متخصصان سئو تا زمان حصول نتیجه و رسیدن به ترافیک و رتبه موردنظر
آیا سوالی دارید؟ همین حالا از کارشناسان ما بپرسید
021 880 68 221
0919 730 3855